Auteur Topic: Opname probleem surveillance center  (gelezen 57 keer)

Offline Jack@007

  • Verified Member
  • Vind-ik-leuks
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Opname probleem surveillance center
« Gepost op: maart 18, 2020, 22:13 »
Hoi,

Ik heb een Asustor AS6202T (3.4.7.RF62) die ik o.a. gebruik om de beelden van een tweetal beveiligings-cameras op te nemen. Een camera is aangemeld als onvif camera, de andere als rtp over rtsp.
Dit heeft zeker een paar maanden naar volle tevredenheid gewerkt. Tot ongeveer een week of 2 geleden dat de opnames van de rtsp camera gewoon stopten.
Ik heb vervolgens van alles geprobeerd:
* camera resetten
* camera opnieuw aanmelden bij surveillance center
* router reset. cold boot/ warm boot
* NAS opnieuw opstarten
* surveillance center opnieuw opstarten
* surveillance center opnieuw installeren

Dit alles heeft niet tot een oplossing geleidt. De opnames stoppen, soms al na 10 minuten, soms pas na een uur of tien.
In de log zie ik wel steeds een aantal keren onderstaande meldingen terugkomen vooraf de opnames definitief stoppen:

* Started continuous recording for camera [camera1] successfully
* Camera [camera1] reconnected
* Camera [camera1] detected audio-stream was changed to AAC
* Camera [camera1] disconnected
* Stopped continuous recording for camera [camera1] successfully

Uiteindelijk wordt gestopt met:
* Camera [camera1] disconnected

De camera is vervolgens volledig benaderbaar (via ping en bekijken van de rtsp stream). Ik krijg de opnames wel weer gestart door de camera te testen in het configuratie menu.

Heeft iemand een idee wat hier gaande is?

Rond de tijd dat de problemen zijn begonnen is er wel een update van surveillance center geweest (naar 2.8.0.11996).
Is er wellicht een mogelijkheid om naar de vorige versie terug te keren?


Alvast bedankt voor jullie input.

 

SMF spam blocked by CleanTalk
Dit forum wordt beheerd door de Real Solutions Haarlem B.V. (Nederlandse distributeur Asustor).