Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Restore na reboot probleem
« Laatste bericht door rene Gepost op juni 21, 2022, 12:57 »
Ik ben de blije bezitter van een AS6604T
Maar nu loop ik toch tegen een praktisch probleem aan
Wat is de procedure om een volledige backup te restoren met de rechten en mappen
Snapshot is niet mogelijk omdat de harddisks gewist is.
Hoe maak je extern een backup van je snapshots ?
In mijn ADM file Explorer  zijn er op de volume geen snapshots te zien, kan ze daardoor ook niet extern backuppen
volgens de handleiding kan je ze wel zien en beheren. bij mij niet.

Wie weet hier passende antwoorden op, het is me nu al twee keer gebeurt dat ik alles stuk voor stuk  moet terug kopiëren
Zal je zeer dankbaar zijn
 
 
2
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door CoosV Gepost op juni 14, 2022, 21:14 »
Het systeem heeft zich drie keer opnieuw opgestart en blijkbaar in de tussentijd de update meegenomen, want ik krijg geen melding meer dat er een update beschikbaar is en volgens de systeeminformatie is nu de ADMversie 3.5.9.RUE3 geïnstalleerd. Ik meen met te herinneren dat dat het nummer van de update was. Is het gelukkig toch nog allemaal goed gekomen.

@Niekniek89: Bedankt voor de feedback.
3
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door CoosV Gepost op juni 14, 2022, 20:56 »
Hij start nu op met een systeemherstel, even afwachten hoelang dat gaat duren.
4
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door Niekniek89 Gepost op juni 14, 2022, 20:45 »
Is het nu inmiddels gelukt?
5
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door CoosV Gepost op juni 14, 2022, 20:42 »
Ik had een netwerkstoring tijdens het updaten, misschien dat dat er iets mee te maken had. Maar de update was al gedwonload. Gebeurde tijdens het installeren.
6
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door Niekniek89 Gepost op juni 14, 2022, 20:19 »
Zou hem inderdaad eens helemaal herstarten en het nog eens proberen.
Zojuist hier geupdated, en ging goed.

Wel apart....
7
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door CoosV Gepost op juni 14, 2022, 20:11 »
Ik zag je topic, maar ik heb blijkbaar een ander model want ik heb geen knop waarmee ik hem kan reebooten. Ik hem via een app op mijn telefoon herstart, en nu staat hij op 65% maar krijg weer een foutmelding.
Error (Ref 6205) Unable to update firmware to disks.
Ik ga de stekker er even uit trekken en start hem opnieuw op. De aan/uit knop werkt ook niet op deze NAS.
8
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Re: Update loopt vast
« Laatste bericht door Niekniek89 Gepost op juni 14, 2022, 19:59 »
Ik heb een aantal jaar exact hetzelfde, zie link:

https://www.asustor-forum.nl/asustor-disk-manager-(adm)-algemeen/adm-software-update/

Heb hem uiteindelijk ook moeten herstarten. Sinds dien heef ik hem eerst een reboot, alvorens ik hem upgrade.
9
Asustor Disk Manager (ADM) Algemeen / Update loopt vast
« Laatste bericht door CoosV Gepost op juni 14, 2022, 19:33 »
Vandaag een melding van een nieuwe update, de update gestart, tijdens de update kreeg ik een foutmelding, de update stond al op 50%  de update gecanceld en opnieuw gestart, maar hij blijft nu staan op 33%, en blijft staan draaien bij voorbereiden van update, nu al drie uur. Hoe geef ik hem een kickstart? Normaal is dit een proces van een minuut of vijf hooguit. Ik krijg de dringende waarschuwing de NAS niet uit te zetten, maar heb het idee dat dit de enige oplossing is.
10
Asustor installatie en configuratie / NAS niet meer toegangkelijk via Asustor Cntrol Center.
« Laatste bericht door BertW55 Gepost op april 07, 2022, 14:37 »
Beste Forum medewerker. Nadat ik mijn ADM-versie had geüpdatet naar versie 4.0.5.RRS1 kreeg ik bij de eerste keer opstarten een melding in beeld met belangrijke info i.v.m. de veiligheid. (zie bijlage 01) Naar aanleiding hiervan heb ik de standaard poorten 8000 en 8001 gewijzigd in 8003 en 8004. Vervolgens alle apps ook laten updaten en de boel afgesloten. Nadat ik daarna opnieuw in wilde loggen via het Asustor Control Center lukte dit niet. Ik krijg nu continu de melding dat de NAS niet gereed is. (zie bijlage 02). Mijn NAS is een AS6204T. Ik hoop dat u mij kunt vertellen wat er nu aan de hand is en hoe ik dit op kan lossen.

Met vriendelijke groet,
Bert. 
Pagina's: [1] 2 3 ... 10
Asustor-Forum.nl is een Nederlands gebruikersforum en staat volledig los van het merk Asustor. Lees onze privacyverklaring.